Kariyer

 

Sürekli Alım Yapılan Açık Poziyonlar:

 

 

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

 

 

 

Genel Nitelikler

 

  1. Çağrı Merkezi konusunda minimum 1 yıl deneyimi bulunan,
  2. Telefonda etkili iletişim kurabilen, diksiyonu düzgün,
  3. Telefonda konuşmayı seven, ikna kabiliyetine ve iletişimine güvenen,
  4. İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
  5. Ekip çalışmasını seven, 
  6. Gelişime açık,
  7. Hedef ve sonuç odaklı çalışabilen,
  8. Müşteri memnuniyetini ön planda tutan,
  9. Ofis programlarını iyi kullanabilen,
  10. Vardiyalı çalışmaya uygun

 

 

 

Teslimat Görevlisi

 

 

Genel Nitelikler

 

  • Dijital Operasyon birimimizden gelen siparişleri belirlenen sistemsel rotalar ile adreslere teslimat yapmak,
  • Aracın yüklenmesine destek olmak, sevkiyatta hasar oluşmayacak şekilde istiflemek, 
  • Teslimatları uygun şekilde ve zamanında yapmak,
  • İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
  • Ekip çalışmasını seven,  
  • Aracının bakımını ve temizliğini yapmak,
  • Aracının periyodik bakımlarında yöneticisine haber vererek, gerekli aksiyonu almak,
  • Yaz Kış lastiği dönemlerinde uygun lastikleri kullanmak,
  • Sorumlu olduğu aracı, yakıtını en ekonomik tüketecek şekilde kullanmak,
  • İşin gerektirdiği durumlarda depo personellerine destek olmak,
  • En az B sınıfı ehliyete sahip olmak.

 

 

Ürün Hazırlık Personeli

 

  • Meyve Sebze alanında daha önceden çalışmış, ürün bilgisine sahip ekip arkadaşları aranmaktadır.

 

 

 

İlgilenen adayların [email protected] adresine CV gönderimi yaparak başvurmaları yeterlidir. İlgili ekip arkadaşlarımız konunun değerlendirilmesi ardından tarafınıza dönüş sağlayacaktır. Dileyen adaylar 0212 640 4060 numaralı çağrı hattımızdan da detaylı bilgi alabilirler.